Onze klanten:

Een advertentie zet aan tot iets
content legt het uit

Online

De hele dag zijn we online. Een communicatiekanaal bij uitstek. Maar hoe die te benutten en hoe geïnteresseerden te bereiken? Met een banner gekoppeld aan een tekst- audio- of video-advertorial.

Volautomatisch wordt 24 uur per dag het surfgedrag in kaart gebracht van de doelgroep van de klant. Dat bepaalt of ze al dan niet de banner te zien krijgt. Gemiddeld 4 keer per geselecteerd ip-adres. Geen waste en heel effectief.

Hoe we werken

We hebben een systeem ontwikkeld om campagnes dynamisch te targeten. Dit betekent dat we constant op zoek zijn naar nieuwe groepen geïnteresseerden voor alle lopende campagnes. Zodra we een nieuwe groep vinden, beginnen we een deel van de campagne te richten op het bereiken van die groep. Om de banneradvertorial weer te geven voor onze klanten kopen we inventories van alle beschikbare netwerken en exchanges. Omdat we tot in de kleinste details campagnes met browsers kunnen matchen, kunnen we ook onze inventory voor precies de juiste prijs voor een positie op een website op een bepaalde tijd van de dag kopen.

Wij gebruiken centraal opgeslagen informatie. Het voordeel van de real time verwerking op basis van centraal opgeslagen gegevens is duidelijk: als en wanneer een campagnevoerder of een algoritme beslist dat een campagne een bepaalde doelgroep moet targeten, worden deze targetingregels in real time toegepast en gaan ze direct in. Hierdoor bieden wij meer flexibiliteit en is optimalisatie mogelijk tijdens het voeren van de campagne.